No 2021.gada 1.jūlija atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumus Jelgavā sāks sniegt pilnsabiedrība JKP, tādēļ ir nepieciešams noslēgt jaunus līgumus. Līgumu slēgšana sākās 5.maijā, un līdz šim ir saņemti jau vairāk nekā 700 pieteikumi, informē pilnsabiedrībā JKP.
Iedzīvotājus satrauc arī jautājums par to, kāda būs atkritumu izvešanas cena. Daudzi uzskata, ka tā kļūs augstāka, tomēr tas tā nav. Kā informē pilnsabiedrība JKP, privātmāju iemītniekiem un juridiskām personām izmaksas par atkritumu izvešanu samazināsies par 17%, proti, no 24,77 EUR uz 20,57 EUR par kubikmetru.
Privātmājās dzīvojošie interesējas, vai atkritumu izvešana kļūs dārgāka. Tas nenotiks – atkritumu izvešana, gluži pretēji, turpmāk būs lētāka. Piemēram, ja līdz šim konteinera ar ietilpību 240 litri izvešana vienu reizi mēnesī izmaksāja 5,94 EUR, tad no 1. jūlija šī maksa būs 4,94 EUR.
Pēc situācijas uz otrdienas rītu saņemti vairāk nekā 700 pieteikumi (37% elektroniski, t.sk 80% ar Smart ID, 20% - e-paraksts). Uz plkst. 9 apstrādāti un parakstīti 386 līgumi. Klienti aktīvi izmanto iespēju noslēgt līgumu elektroniskā formā, izmantojot e-parakstu vai Smart ID.
“Diemžēl daudzi klienti izmanto nepilnu Smart ID versiju, tamdēļ parakstīt līgumu elektroniski nav iespējams. Kā to mainīt, var uzzināt Smart ID aplikācijā,“ informē pilnsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļa.
Katrs pieteikums tiek apstrādāts manuāli un, konstatējot nepilnības, ar klientiem sazinās atsevišķi. Klienti tiek aicināti līgumu parakstīšanu neatlikt uz pēdējo brīdi. Šobrīd neveidojas garas rindas, kā arī klātienē līgumu iespējams parakstīt katru darbdienu no plkst. 8 līdz 19 bez pusdienas pārtraukuma un sestdien, 12.jūnijā, kad klientus pieņems no plkst. 8 līdz 17. Līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte).