Lai veikalā “Maxima” apmaksātu rēķinu par atkritumu izvešanu, jelgavniekam ir jāuzrāda veikala kasierim pats saņemtais rēķins; kasierim nav iespējas piekļūt pilnsabiedrības JKP klientu un rēķinu datu bāzei.
“Mūsu klientu apkalpošanas nodaļai ir zvanījuši vairāki cilvēki un izteikuši neapmierinātību par to, ka viņiem nav izdevies apmaksāt rēķinu veikala “Maxima” kasē. Veikalu kasieriem nav piekļuves jebkādai informācijai par pilnsabiedrības JKP klientiem, viņi var vienīgi noskanēt svītrkodu uz rēķina, iekasēt apmaksu un izsniegt pretī kases čeku. Apmaksāt atkritumu izvešanu bez rēķina ir iespējams tikai mūsu kasē Dobeles ielā 34. Līguma noslēgšanas brīdī klienti varēja izvēlēties, kādā veidā vēlas saņemt rēķinu – uz elektronisko pastu vai papīra formā pa pastu. Klients jebkurā brīdī var mainīt izdarīto izvēli, informējot par to pilnsabiedrību JKP. Jāpiezīmē, ka šobrīd klientu apkalpošana klātienē ir apturēta,” informē JKP.
Klientu apkalpošanas nodaļa šobrīd ir slēgta epidemioloģiskās situācijas dēļ. Ar speciālistiem sazināties ir iespējams pa telefonu 63026010 vai elektronisko pastu info@atkritumijkp.lv. Par klientu apkalpošanas centra darbības atsākšanu informēsim atsevišķi.
Image